تاسیس : 1382
شرکت خدمات مدیریت صبا تامین (OTC)

خدمات مدیریت صبا تامین، شرکتی است که خدمات حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای مالی را ارائه می دهد. این شرکت که به تازگی خدمات خود را به خدمات فینتک تغییر داده، با بکارگیری نیروهایی جوان و با استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و متخصصان داخلی به ساخت و تولید محصولاتی دانش بنیان محور در حوزه مالی پرداخته است. شرکت خدمات مدیریت صبا تامین در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توانست در جمع شرکت های دانش بنیان قرار گیرد.برخی از محصولات این شرکت :

سامانه معاملات الگوریتمی سهام و پیشنهاد سهام :

  • این سامانه یک پروژه‌ی زیرساختی در راستای بازارگردانی و مدیریت نقد شوندگی سهام است و هدف آن صرفاً اجرای الگوریتم‌های سفارش‌گذاری است. الگوریتم در ابعاد مختلف مانند زمان‌بندی، قیمت یا حجم معاملات آن تصمیم می‌گیرد. هدف دیگر این سامانه، نمایش نماد‌هایی است که رفتار خارج از عرف برای آن‌ها شناسایی شده است. البته این بستر جهت کنترل بازار توسط بازارگردان تعبیه شده است که می‌تواند در اهداف جانبی خود به سبدگردان نیز ارائه خدمت داشته باشد.

ساماندهی اطلاعات آنلاین بازار سهام :

  • ساماندهی اطلاعات آنلاین بازار سهام یک پروژه ی زیرساختی است که زیرساخت جمع آوری لحظه ای اطلاعات بازار سرمایه را فراهم می سازد تا در حوزه ی بازارگردانی جهت کانالیزه نمودن قیمت سهام، شاخص های تخصصی بصورت لحظه ای محاسبه شود.

شاخص شستا :

  • شاخص شستا، یک محصول است که با توجه به سهم بالای شرکت های تابعه شستا در بازار سرمایه می تواند به شاخصی مهم برای بازیگران و مدیران بدل شود. این شاخص قابلیت تنظیم و حذف و اضافه نمادهای مختلف را دارا است.
محصولات خدمات مدیریت صبا تامین

خدمات مدیریت صبا تامین در حوزه خدمات فناوری اطلاعات و ارتباط فعالیت محصولات متنوعی را طراحی و تولید کرده که به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

شاخص شستا
سامانه معاملات الگوریتمی
ساماندهی اطلاعات آنلاین بازار سهام