رونمایی هامون صبا در بازار اول فرابورس

رونمایی هامون صبا در بازار اول فرابورس

رونمایی هامون صبا در بازار اول فرابورس 

عرضه اولیه شرکت زیر مجموعه صبا انجام شد

امروز چهارمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سالجاری با مشارکت ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۲۵۸ کد معاملاتی در نماد معاملاتی”وهامون” انجام شد.

به گزارش روابط عمومی سرمایه گذاری صبا تامین  امروز ششم مردادماه ۱۴۰۰ چهارمین عرضه اولیه فرابورس ایران در سال جاری انجام شد و طی آن ۱۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در نماد «وهامون» در بازار اول فرابورس عرضه و هر سهم این شرکت ۱۹۰۲ ریال کشف قیمت شد. هامون صبا از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری صبا تامین به حساب می آید.

در عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا در حالی ۲ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۲۵۸ کد سهامداری مشارکت کردند که به هر یک از ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار و ۸۰۱ کد حقیقی و حقوقی، حداکثر ۱۶۱ سهم تخصیص پیدا کرد.

در عرضه اولیه وهامون شرکت کارگزاری صباتامین به عنوان مدیر عرضه و شرکت‌های «گروه مدیریت ارزش سرمایه صندوق بازنشستگی کشوری» و «سرمایه گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری» به عنوان متعهدین خرید نقش‌آفرینی کردند.

همچنین بنا به اعلام شرکت، به خریداران عرضه اولیه سهام «وهامون» به تعداد تخصیص سهام در روز عرضه اولیه، اوراق اختیار فروش تبعی این سهام به دارایی آنها افزوده خواهد شد.