پرداخت سود نقدی سهام صبا آغاز شد

پرداخت سود نقدی سهام صبا آغاز شد

پرداخت سود نقدی سهام صبا آغاز شد

صاحبان سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تامین از امروز، 21 مهرماه 1400 می توانند سود نقدی سهام خود را از شعب بانک پارسیان در سراسر کشور دریافت کنند.
به گزارش روابط عمومی صبا تامین، بر اساس مجمع سالانه شرکت سرمایه گذاری صبا تامین که در تاریخ 20 شهریور ماه برگزار شد؛ علاوه بر تصویب صورت های مالی، به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد به ازای هر سهم 193 تومان سود توزیع شود.
حالا پس از گذشت یک ماه از برگزاری مجمع، سهام داران شرکت سرمایه گذاری صبا تامین می توانند با در دست داشتن کارت ملی و با مراجعه به شعب بانک پارسیان در سراسر کشور سود نقدی خود را دریافت کنند.
سود سال 1399 و وجوه حاصل از فروش حق تقدم های استفاده نشده شرکت نیز از بانک پارسیان و اینترنت بانک پارسیان قابل دریافت است.
همچنین افرادی که دارای حساب در این بانک نیستند و یا دسترسی به شعب این بانک ندارند می توانند از طریق نرم افزار پارسیان اقدام به افتتاح حساب غیر حضوری نمایند. همچنین سهام داران محترم می توانند با مراجعه به آدرس بانک پارسیان، بدون مراجعه به بانک حساب افتتاح کنند.
لازم به ذکر است که وجوه ناشی از اضافه واریز سهامداران محترم در افزایش سرمایه شرکت نیز با ارسال مدارک به واحد امور سهام شرکت به حساب ایشان واریز خواهد گردید.