برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات مدیریت صبا

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات مدیریت صبا

در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین، مهندس حسین محمودی مطلق به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات مدیریت صبا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا‌ تأمین، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت خدمات مدیریت صبا با حضور دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا ‌تأمین، معاونان گروه مالی صبا ‌تأمین، مدیران شرکت خدمات مدیریت صبا و … برگزار شد. در این مراسم مهندس حسین محمودی مطلق به عنوان مدیرعامل جدید شرکت خدمات مدیریت صبا معرفی شد و از خدمات هادی ملک محمدی، سرپرست این شرکت قدردانی شد.

در این ابتدای این مراسم، گزارشی از کارها و خدمات انجام شده در شرکت خدمات مدیریت صبا ارائه شده و ضمن مرور عملکرد گذشته، نسبت به آسیب‌شناسی و طرح نقاط ضعف و قوت گزارش ارائه شده، اقدام شد. همچنین در این مراسم پیشنهادها و راهکارهایی برای تدوین برنامه‌های آتی این شرکت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین در این مراسم ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در دوران سرپرستی آقای ملک محمدی، گفت: امیدوارم که با حضور مهندس محمودی مطلق روند اقدامات خوب انجام شده در دوره گذشته با سرعت بیشتری ادامه یابد و یکسری اقدامات و طرح‌های جدید نیز در دستورکار قرار بگیرد. شرکت خدمات مدیریت صبا شرکتی است که دانش‌بنیان شده است و باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان امیدواریم که با نگاه خوبی که در مجموعه دولت محترم و به خصوص معاونت علمی و دانش‌بنیان ریاست جمهوری وجود دارد، از این شرکت حمایت‌های لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه شرکت مدیریت صبا از ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی برخوردار است، گفت: دامنه خدمات و فعالیت‌های این شرکت نباید صرفا محدود به گروه مالی صبا‌ تأمین، مجموعه شستا و حتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شود و باید روند حرکت در آن به گونه‌ای باشد که دیگر دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی نیز در آینده از خدمات آن بهره‌مند شوند. در شرایط فعلی لازم است که این شرکت محصولات و خدمات خود را تجاری‌سازی کرده و به شرکت دانش‌بنیان نوع2 تبدیل شود. در این شرایط می‌توان امیدوار و مطمئن بود که در آینده نزدیک شرکت خدمات مدیریت صبا در حوزه فناوری‌های مالی یا فین‌تک از کل وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پشتیبانی کند.

میرطاهر افزود:‌ در گام بعدی نیز می‌توان این چشم‌انداز را برای شرکت خدمات مدیریت صبا در نظر گرفت که خدمات خود در حوزه فناوری‌های مالی، زیرساخت‌های نرم‌افزار، ارائه محصولات فین‌تک و … را در فضایی فراتر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه دهد.

گفتنی است که شرکت خدمات مدیریت صبا تأمین در حوزه توسعه زیرساخت‌های نرم افزاری و ارائه محصولات فین‌تک فعال است و راهکارهای معاملاتی، تحلیلی نوین و خدمات توسعه سیستم‌های اطلاعاتی را در مسیر رسیدن به موفقیت عرضه می‌کند و به عنوان یکی از شرکت‌های تابع شرکت گروه مالی صبا تأمین، شرکت خدمات مدیریت صبا تأمین عمده تمرکز خود را بر روی توسعه سیستم‌های اطلاعاتی و سامانه‌های تحلیلی و معاملاتی در بازار سرمایه قرار داده است. این شرکت دانش‌بنیان با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و تکنولوژی‌های روز دنیا، در حال توسعه و تنوع‌بخشی به سبد محصولات و خدمات خود است.