خرید واحدهای صندوق «اوصتا» بدون کارمزد

خرید واحدهای صندوق «اوصتا» بدون کارمزد

کارگزاری صبا تأمین به مناسبت عید سعید قربان امکان خرید واحدهای صندوق اوصتا را بدون کارمزد فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، از تاریخ 28 خردادماه، به مناسبت عید سعید قربان، امکان خرید واحدهای صندوق اوصتا از طریق کارگزاری صبا تأمین بدون کارمزد برای سرمایه‌گذاران فراهم شده است.

گفتنی است مدیریت صندوق اوصتا، برعهده شرکت سبدگردان اندیشه صبا از زیرمجموعه گروه مالی صبا تأمین و شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی قرار دارد. معمولا شرکت‌ها و سازمان‌ها درصدی از دارایی خود را به صورت وجه نقد و در حساب بانکی نگه می‌دارند تا از این طریق، هزینه‌های غیرمترقبه را پوشش دهند، اما گاهی این وجه نقد در تعطیلات و بیش از یک روز در حساب بانکی به صورت راکد باقی می‌ماند و فرصت سرمایه‌گذاری را از دست می‌دهد.

از این رو، سبدگردان اندیشه صبا صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت اندیشه ورزان صبا تامین “اوصتا” را به این دسته از اشخاص حقوقی پیشنهاد می‌دهد.


صندوق اوصتا یکی از سه صندوق بزرگ درآمد ثابت با بالاترین بازدهی یکساله است و با توجه به برخورداری از رکن بازارگردان فعال و امکان فروش تا سقف 500 میلیارد تومان در روز، یک گزینه ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری پول‌های راکد شرکت‌ها به شمار می‌رود.

به علاوه، صندوق اوصتا با ایجاد سود روزشمار و عدم در بر داشتن نرخ شکست، نه تنها اصل پول سرمایه‌گذار را حفظ می‌کند، بلکه قادر است سودی بالاتر از سپرده بانکی نیز ایجاد کند.

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان برای خرید واحدهای صندوق اوصتا می‌توانند باجستجوی نماد #اوصتا از طریق سامانه اکسیر کارگزاری صبا تأمین به آدرس ‏http://sabatamin.exirbroker.com اقدام نمایند. همچنین امکان ثبت نام در کارگزاری صبا تامین از طریق سایت Www.sbehraz.ir امکان پذیر است.