کسب جایزه سیمین توسط سبدگردان اندیشه صبا در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی «صهبا»

کسب جایزه سیمین توسط سبدگردان اندیشه صبا در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی «صهبا»

شرکت سبدگردان اندیشه صبا در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی «صهبا» جایزه سیمین را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، دومین دوره همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیرمجموعه صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه‌شنبه 15 اسفندماه 1402 با حضور دکتر سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، دکتر عارف نوروزی، مدیرعامل شستا و دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین و جمعی از مدیران صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه برگزار شد.

در این همایش لوح تقدیر و تندیس جایزه “سیمین صهبا” به شرکت سبدگردان اندیشه صبا، به عنوان تنها نهاد دارای مجوز سبدگردانی از سازمان تأمین اجتماعی و زیرمجموعه گروه مالی صبا تأمین، به عنوان شرکت برتر و بهره‌ور اهدا شد.

دکتر عارف نورزی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در این همایش با اشاره به ارتقای تعالی سازمانی در حوزه‌های ارزش آفرینی برای مشتریان و سهامداران در شستا گفت: برای توسعه بنگاه‌داری و ارتقا تعالی سازمانی باید خلاقیت، نوآوری و مدیرت چابک و تقویت استعداد کارکنان، بهبود فرآیندها و تمام شاخص‌ها را در دستور کار قرار دهیم و بحث دانش‌بنیان کردن را در سیستم جاری و ساری کنیم و شاهد نتایج درخشان‌تری باشیم.

این همایش به همت معاونت اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور معاونان و مدیران ارشد این وزارتخانه و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های زیر مجموعه و با هدف بررسی و تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور و پس از ارزیابی و ممیزی توسط کمیته علمی همایش برگزار شده است.
لازم به ذکر است، همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره ور زیرمجوعه صندوق‌های بازنشستگی «صهبا» در راستای اقدامات برنامه تحولی و ابلاغیه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» درخصوص سیاست های کلی نظام تأمین اجتماعی با هدف ارزیابی و مقایسه عملکرد اقتصادی و رقابت پذیرکردن بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی برگزار شده است