برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت «سبدگردان اندیشه صبا»

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت «سبدگردان اندیشه صبا»

برگزاری مراسم معارفه سرپرست جدید شرکت «سبدگردان اندیشه صبا»در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین، سید علی خسروشاهی به عنوان سرپرست جدید شرکت سبدگردان اندیشه صبا معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا‌ تأمین، مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت سبدگردان اندیشه صبا با حضور دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا ‌تأمین، معاونان این شرکت، مدیران شرکت سبدگردان اندیشه صبا و … برگزار شد.

در این مراسم سید علی خسروشاهی به عنوان سرپرست جدید شرکت سبدگردان اندیشه صبا معرفی شد و از خدمات هادی قره‌باغی، مدیرعامل اسبق این شرکت قدردانی شد.

در این مراسم سید محمد جواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تامین با بیان اینکه شرکت سبدگردان اندیشه صبا از جمله مهم‌ترین شرکت‌های فعال در مجموعه گروه مالی صبا تأمین است، گفت: شرکت سبدگردان اندیشه صبا در کنار شرکت کارگزاری صبا تأمین جزو شرکت‌های راهبردی گروه مالی صبا تامین هستند و مهم‌ترین راهبرد آتی ما این است که تا جای ممکن این شرکت را از حیث AUM (دارایی‌های تحت مدیریت)، تعداد صندوق‌ها، تأمین مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری، گسترش دهیم.

میرطاهر در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد مدیرعامل اسبق این شرکت و با اشاره به عملکرد خوب شرکت سبدگردان اندیشه صبا از ابتدای فعالیت خود تا کنون افزود: از آقای قره‌باغی که طی دو سال اخیر با جدیت و جهد زحمت کشیدند و شرکت سبدگردان اندیشه صبا را از ابتدای مسیر راهبری کردند تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به گسترش فعالیت شرکت سبدگردان اندیشه صبا همزمان با افزایش تعداد صندوق‌های تحت مدیریت این شرکت تصریح کرد: این شرکت از حیث افزایش تعداد صندوق‌های تحت مدیریت، عملکرد خوبی را نشان داده و باید از تیم همکاران این مجموعه تقدیر کرد. از جمله راهبردهای آتی که باید از سوی این شرکت دنبال شود، این است که روند پذیرش صندوق های جدید و درعین حال بزرگ شدن صندوق‌ها ادامه یابد.

مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین با بیان اینکه در حوزه تامین مالی هم این کار باید در سطح خرد، هرچه زودتر به عنوان پایلوت آغاز شود، تاکید کرد: در حوزه مشاوره سرمایه‌گذاری نیز در حال حاضر گروه مالی صبا تأمین به عنوان یک هلدینگ در کنار مجموعه شستا و حتی وزارت کار قرار دارد و قادر است نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد. ما در حال حاضر بازوی تامین مالی کل وزارت کار هستیم و به نظر من سهم شرکت سبدگردان اندیشه صبا در این مسیر سهم قابل ملاحظه‌ای بوده است.

میرطاهر در ادامه با تاکید بر اهمیت استفاده از نیروهای متخصص در مجموعه گروه مالی صبا تامین گفت: آقای خسروشاهی نیز پیش از این در مجموعه سبدگردان اندیشه صبا فعالیت کرده‌اند و با این شرکت آشنایی کامل دارند. ایشان تا پیش از این به عنوان عضو موظف هیئت مدیره و مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان اندیشه صبا مشغول فعالیت بودند و بهترین انتخاب بعد از آقای قره باغی هستند تا مسیر را ادامه دهند. آقای خسروشاهی تاکنون بسیار پرتلاش و پر انگیزه بودند و امیدواریم مسیرشان را با انگیزه بیشتر و با همراهی بدنه تخصصی شرکت سبدگردان اندیشه صبا ادامه دهند.

در ادامه این مراسم هادی قره باغی، مدیرعامل اسبق شرکت سبدگردان اندیشه صبا ضمن تشکر از اعتماد گروه مالی صبا تامین و دکتر میرطاهر مدیرعامل گروه مالی صبا تامین گفت: اهتمام گروه مالی صبا تامین برای گسترش و همچنین تسهیل مسیر فعالیت سبدگردان اندیشه صبا، قابل تقدیر است و اگر دستاوردی هم بوده نتیجه کار تیمی و همراهی بدنه تخصصی این شرکت بوده است.

قره باغی افزود: از آنجاییکه از ابتدای فعالیت شرکت سبدگردان اندیشه صبا در آن حضور داشتم تعلق خاطر خاصی نسبت به آن داشتم و همچنین نسبت به آینده این شرکت نیز بسیار امیدوارم چراکه پتانسیل‌های خوبی در شرکت وجود دارد و با تیم موجود و حضور آقای خسروشاهی، شرکت سبدگردان اندیشه صبا به پیشرفت‌های خود ادامه خواهد داد.

سید علی خسروشاهی، سرپرست شرکت سبدگردان اندیشه صبا نیز در ادامه این مراسم گفت: از جناب آقای میرطاهر بابت حسن اعتمادشان تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخ درخوری به آن بدهم. از آقای قره باغی نیز بابت تلاش‌هایی که در طی دو سال همکاری مشترک تشکر می‌‎کنم. امیدواریم تا در آینده نیز از نظرات تخصصیشان استفاده کنیم. همچنین امیدارم با همکاری تیم تخصصی فعال در شرکت سبدگردان اندیشه صبا همچون گذشته کارها را پیش ببریم و فعالیت شرکت را گسترش دهیم.

گفتنی است مدیرعامل گروه مالی صبا تامین بعد از این مراسم از بخش‌های مختلف شرکت سبدگردان اندیشه صبا بازدید کرده و به گفتگو با کارکنان این شرکت پرداختند.