مذاکره گروه مالی صبا تأمین با جمهوری تاتارستان برای پذیرش در بورس کالای ایران

مذاکره گروه مالی صبا تأمین با جمهوری تاتارستان برای پذیرش در بورس کالای ایران

گروه مالی صبا تأمین برای پذیرش بازرگانان جمهوری تاتارستان در بورس کالای ایران با نمایندگان این کشور وارد مذاکره شد.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، مدیران کارگزاری صبا تأمین همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه اوراسیا ۲۰۲۳ برای گفتگو با بازرگان جمهوری تاتارستان در غرفه این کشور حضور پیدا کردند.

احسان کلهران، معاون عملیات بازار کارگزاری صبا تأمین و عضو هیئت مدیره با بیان اینکه براساس مذاکرات انجام شده بازرگانان این کشور قصد خرید شمش آلومینیوم از بورس کالای ایران را دارند، گفت: طی این گفتگوها، زمینه‌ برای انجام امور ثبت‌نام، کدگیری و پذیرش این بازرگانان در بورس کالای ایران توسط کارگزاری صبا تأمین انجام خواهد شد.

‎کلهران با بیان اینکه به دلیل نزدیکی به پایان سال میلادی، عملیاتی شدن برنامه‌های پیش بینی شده تا ماه فوریه سال آتی ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: روند دریافت مدارک ‌مورد نیاز برای پذیرش این بازرگانان به زودی انجام میگیرد. ‎به گفته وی در مرحله اول بنا شده است تا بازرگانان تاتارستانی از ما خرید کنند و سپس در صورت وجود کالاهای مورد نیاز ایران در جمهوری تاتارستان، این  کالاها در بورس کالای ایران پذیرش شوند و بازرگانان ایرانی این کالاها را خریداری کنند. معاون عملیات بازار کارگزاری صبا تأمین ادامه داد:‎از جمله اقدامات بعدی پیش بینی شده، مذاکره با بورس تاتارستان است تا محصولات ایرانی در بورس کالای این کشور پذیرش شوند.