حضور گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اوراسیا 2023

حضور گروه مالی صبا تامین در نمایشگاه اوراسیا 2023

غرفه گروه مالی صبا تأمین در دومین  نمایشگاه اوراسیا 2023 با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان نهادهای مالی کشورهای حاضر در نمایشگاه و شرکت‌های تولیدی و صنعتی، گام موثری را در پیشبرد اهداف بلند مدت خود برداشت.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا  ۱۳ لغایت ۱۶ آذر ۱۴۰۲ با حضور شرکت‌های فعال در حوزه صادرات و نهادهای مالی بین‌المللی در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد.

هلدینگ صبا تأمین به عنوان بزرگترین گروه مالی کشور از حیث گستردگی خدمات مالی در این نمایشگاه، درصدد بود تا در راستای گسترش  فعالیت خود در سطح بین المللی با برگزاری جلسات متعدد با نمایندگان نهادهای مالی کشورهای حاضر و شرکت‌های تولیدی و صنعتی، گام موثری را در پیشبرد اهداف بلند مدت خود بردارد.

غرفه گروه مالی صبا تأمین در این نمایشگاه میزبان مخاطبان خود از جمله شماری از بازدیدکنندگان و فعالان بازار سرمایه و تولیدکنندگان و بازرگانان و تعداد قابل توجهی از مدیران و مسئولین از جمله مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت، رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بود.

همچنین برگزاری جلسات تخصصی برای همکاری با نهادهای مالی بین المللی از جمله بانک VTB  از روسیه و همچنین مذاکره به جمهوری تاتارستان برای پذیرش بازرگانان این کشور در بورس کالای ایران توسط کارگزاری صبا تامین از دیگر اقدامات انجام شده در این نمایشگاه بود.