در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با مدیرعامل شستا مطرح شد:قابلیت‌‎های صنعت بیمه برای استمرار فعالیت‌های اقتصادی

در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با مدیرعامل شستا مطرح شد:قابلیت‌‎های صنعت بیمه برای استمرار فعالیت‌های اقتصادی

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین ضمن دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص نقش‌آفرینی شستا در صنعت بیمه تبادل نظر کردند.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، در این دیدار که با حضور دکتر «عارف نوروزی» مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی، دکتر «علی استادهاشمی» رئیس کل بیمه مرکزی و دکتر «سید محمدجواد میرطاهر» مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین، برگزار شد، در خصوص نقش آفرینی شستا در صنعت بیمه همچنین توسعه همکاری دو نهاد تأکید شد.

عارف نوروزی با اشاره به به راهبردهای همکاری مشترک گفت: قابلیت‌های صنعت بیمه برای استمرار فعالیت‌های اقتصادی، تعیین کننده و قابل توجه است.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی تنوع محصولات و خدمات «شستا» و میزان چشمگیر سهامداران آن ضرورت پوشش های متناسب با ریسک های موجود را دوچندان کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی نیز با تاکید بر اهمیت فضای امن تولید و خدمات در کشور، افزود: امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از سرمایه‌های انسانی و همچنین رونق بازار کسب و کار در گرو همگانی سازی محصولات بیمه ای است و امروز این صنعت برای پوشش تمامی ریسک های موجود، آمادگی دارد.

استاد هاشمی با تشریح آخرین وضعیت و دستاوردهای صنعت بیمه، اظهار داشت: هم افزایی با نهادها و سازمان ها برای صنعت بیمه یک فرصت است و باید تلاش کنیم تا تمامی ظرفیت های اقتصادی کشور با ابزارهای نوآورانه به مدار توسعه هدایت شوند.