مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کارگزاری صبا تامین برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل کارگزاری صبا تامین برگزار شد

 

مراسم تکریم وحید حسن‏ پوردبیر مدیرعامل پیشین و معارفه محمد حسن حبیبی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه‏ گذاری صبا تامین برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سیدمحمد جواد میرطاهر، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در این کارگزاری بیان داشت: کارگزاری صبا تأمین در سال‌های اخیر همواره جزء پنج کارگزاری برتر بوده که این امر به واسطه تلاش مدیرعامل، مدیران و کارکنان این کارگزاری محقق شده است. در سال‌های اخیر بخش بورس کالای این کارگزاری توسعه خوبی داشته و انتظار این است که بخش بورس کالا این کارگزاری همچنان به توسعه ادامه داده و با خلق خدمات ویژه برای مشتریان به خصوص شرکت‏ های تابعه شستا، میزان عرضه محصولات افزایش یابد. در خصوص معامله اوراق نیز می‏ بایست به سمت جذب بیشتر مشتریان حقیقی و ارائه خدمات به آن‌ها و ایجاد OMS اختصاصی حرکت نمود.

مدیرعامل شرکت سرمایه ‏گذاری صبا تامین درخصوص هم‏ افزایی میان شرکت‏ های تابعه افزود: ایجاد هم افزایی میان شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری صبا تأمین یکی از راهبرد‌های اصلی است که به دنبال آن هستیم و به همین منظور می‌توان از ظرفیت‌های موجود در بخش خدمات به مشتریان از طریق شرکت سبدگردان ‌اندیشه صبا و کارگزاری بیمه تأمین آینده نیز بهره برد.

در پایان مراسم حکم انتصاب محمد حسن حبیبی و لوح تقدیر وحید حسن‏ پور دبیر از سوی مدیرعامل سرمایه‏ گذاری صبا تامین به آنان اهدا شد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره کارگزاری رضوی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پیشگامان سریر رضوی، مدیر بخش بانکداری اسلامی بانک مهر اقتصاد و مدیر تحقیق و توسعه شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه از عناوینی است که در کارنامه کاری محمد حسن حبیبی دیده می‌شود.