مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت صبا تامین / میرطاهر: افزایش حضور بانوان در مجموعه صبا تامین در یک سال گذشته

مراسم بزرگداشت روز زن در شرکت صبا تامین / میرطاهر: افزایش حضور بانوان در مجموعه صبا تامین در یک سال گذشته

همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم بزرگداشت مقام زن و تجلیل از بانوان همکار در شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین، در مراسمی که امروز چهارشنبه، 21 دی ماه، در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، مدیرعامل صبا تامین ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) و روز زن، به تبیین جایگاه حضرت زهرا(س) در احادیث و سیره معصومین(ع) و نقش آن بانوی بزرگوار در گسترش اسلام ناب محمدی(ص) پرداخت و به خطبه فدکیه به عنوان مرام نامه و نقشه راه اصیل شیعه و هم­چنین صحیفه فاطمیه که همواره به عنوان ودیعه نزد ائمه معصومین(ع) بوده است، اشاره کرد.

دکتر سید محمدجواد میرطاهر با تقدیر و تشکر از زحمات بانوان همکار در مجموعه صبا تامین، ضمن ابراز رضایت نسبت به پررنگ شدن حضور و نقش بانوان طی یکسال گذشته در این مجموعه، افزود: بکارگیری زنان فرهیخته و کارآمد در رده‌های تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور موضوعی است که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بوده و برای ما نیز باعث افتخار است که انجام بسیاری از امور حساس و مهم در مجموعه شرکت صبا تأمین و شرکت‌های تابعه آن بر عهده بانوان گرامی و فرهیخته است.

وی با تاکید بر لزوم بهره­گیری از قابلیت­های همه همکاران، به نگاه ویژه به بانوان فرهیخته و استفاده بهینه از توانمندی­ های ایشان از جمله دقت و پیگیری امور در راستای تحقق اهداف سازمانی اشاره کرد.

در ادامه همکاران حاضر در مراسم ضمن تبریک این روز فرخنده، به بیان دیدگاه­های خود پرداخته و از اهتمام مدیرعامل محترم در برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر کردند.

در پایان‌ نیز با اهدای هدایا از بانوان همکار مجموعه صبا تامین تقدیر و قدردانی بعمل آمد.