بازدید مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین از نمایشگاه کیش اینوکس/ رایزنی‌های بیمه‌ای صبا در نمایشگاه

بازدید مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین از نمایشگاه کیش اینوکس/ رایزنی‌های بیمه‌ای صبا در نمایشگاه

مدیرعامل گروه مالی صبا تامین از نمایشگاه کیش‌ اینوکس بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تامین، دکتر سید محمد جواد میرطاهر با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کیش اینوکس که یکی از بزرگترین گردهمایی‌های فعالان بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی در کشور محسوب می‌شود، از غرفه‌های فعالان بازار سرمایه، بانک و بیمه بازدید کرد و با فعالان و مدیران این بخش دیدار و گفت‌وگو کرد.
میرطاهر در جریان این دیدارها بر ضرورت تعمیق روابط دو حوزه بازار سرمایه و بیمه تاکید کرد. ضرورت بررسی و تبیین نحوه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک آتی میان صباتامین و این شرکت‌ها از دیگر محورهای مطرح شده در جریان این مذاکرات بود.
مدیرعامل گروه مالی صباتامین همچنین گفت که لازم است تا همگرایی میان شرکت‌های بیمه، بورس و بخش دولتی و خصوصی افزایش بیشتری پیدا کند تا امکان استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود برای ارائه خدمات به مردم بیش از پیش فراهم شود.
این نمایشگاه که هدف از آن معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی است از 15 تا 18 آبان ماه امسال با مشارکت بخش مهمی از ساختار اقتصادی و سرمایه گذاری کشور، حضور مسئولین، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی برگزار شد.