برگزاری جشن عیدسعید غدیرخم در صباتامین/ امام علی علیه السلام مصداق انسان کامل است

برگزاری جشن عیدسعید غدیرخم در صباتامین/ امام علی علیه السلام مصداق انسان کامل است

 

مدیرعامل گروه مالی صباتامین در مراسم جشن عید سعید غدیرخم و دهه امامت و ولایت که در محل این شرکت برگزار شد، گفت: توجه به امامت و ولایت اصل و اساس حوزه‌های معرفتی دینی محسوب می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه مالی صبا تأمین، مراسم جشن عید سعید غدیرخم روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه در محل شرکت گروه مالی صبا تأمین با حضور مدیرعامل و کارکنان این شرکت برگزار شد.

دکتر سید محمدجواد میرطاهر، مدیرعامل گروه مالی صبا تأمین در ابتدای این مراسم ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم گفت: عید غدیرخم، به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که “عید ولایت” محسوب می‌شود. همچین در اسلام، به تعظیم شعائر و بزرگداشت این عید بزرگ و اطعام در غدیر سفارش بسیار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در احادیث نسبت به نقل واقعه غدیر به نسل‌های آینده تاکید زیادی صورت گرفته است، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که به مسلمان توصیه شده است، توجه به امامت و ولایت است، چراکه اصل و اساس حوزه های معرفتی دینی محسوب می‌شود.

مدیرعامل گروه مالی صبا تامین با بیان اینکه گروه مالی صبا تامین همواره در بزرگداشت آیین‌های مذهبی اهتمام ویژه‌ای داشته است، ادامه داد: برگزاری چنین مراسم‌هایی مزایای متعددی دارد که از جمله آنها می‌توان به این اشاره کرد که هرجا ذکر حضرت علی علیه السلام وجود دارد، این ذکر عبادت است و دوم اینکه موجب همدلی کارکنان بر اساس یک محور و اصل مقدس می‌شود.

میرطاهر: حضرت علی مصداق واقعی انسان کامل است

میرطاهر با تاکید بر اینکه وقتی از یک “انسان کامل” صحبت می‌کنیم، حضرت علی مصداق واقعی چنین انسانی است، افزود: نه فقط در آیین شیعه یا فقط در اسلام، بلکه در سراسر جهان حضرت امیرالمونین علی علیه السلام به عنوان یک انسان کامل و وارسته و نمونه شناخته می‌شود و این موضوع مورد قبول بسیاری از اندیشمندان ادیان دیگر هم میباشد. درواقع حضرت علی علیه السلام به عنوان یک شخصیت برجسته در تاریخ بشریت و نزدیکترین فرد به پیامبر مکرم اسلام صلی الله علیه و آله شناخته می‌شود.

در ادامه این مراسم برنامه مولودی‌خوانی به مناسبت عید سعید غدیرخم نیز برگزار شد و همکاران سادات مجموعه نیز مورد تکریم قرار گرفتند.

انتهای پیام